MiniStuds 😍

Idag har vi varit pĂ„ MiniStuds, vilken grej! Var lite skeptisk i början dĂ„ jag tyckte det kostade en förmögenhet (still Do!) men vi hade sĂ„ himla roligt!!! Lowe fick göra kullebyttor, klĂ€ttra, leka, jaga bollar och sĂ„pbubblor. Vi var nog runt 9 barn i Ă„ldrarna 8-12 mĂ„nader â˜ș Det Ă€r ju sĂ„ fantastiskt att se dem smĂ„ liven leka och ta för sig i livet. UpptĂ€cka nya saker... kĂ€nna och klĂ€mma!  đŸ˜ƒ 


Lowes stil utmĂ€rker sig genom att visa sitt militĂ€r krĂ„lande, snabb som tusan och han tog sig upp pĂ„ kanan som en raket. Vilka benmuskler... sen var det att trĂ€na armarna pĂ„ en pinne. Stark min lilla Ă€lskling ❀


KĂ€ra svĂ€rmor passade plutten nĂ„n timme efterĂ„t sĂ„ jag fick vila lite och det uppskattades massa!! ❀ tror att Ă€ven Lowe och farmor uppskattade lite ensam tid tillsammans hihi ❀❀❀ tack!! 


Och kvĂ€llen avslutades med lite mys och bus med Charlie. Vilken dag, vilken vecka!!! â˜ș och den Ă€r allt annat Ă€n slut för imorgon stundar massa nya spĂ€nnande Ă€ventyr 😍

Jag ÄLSKAR att spendera mina dagar med dig ❀




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

VĂ€ntar vĂ„r fantastiska lilla pojke som ska komma till vĂ€rlden 18 Mars, hĂ€r fĂ„r ni följa mina ord pĂ„ vĂ€gen â˜ș❀

RSS 2.0