Så otroligt mycket kärlek! ❤️

Varje morgon man vaknar vet man att ett nytt äventyr väntar, att få se denna underbara lille kille få upptäcka världen genom att känna, smaka, se och vara med är helt fantastiskt att få vara med om! 😍

Hur mkt kärlek kan man samla inom en egentligen ☺️💕 Kan knappt fatta att det var lite mer än 7 månader sedan han kom till oss... vart tog tiden vägen?

Han har sina små egenheter som verkligen berör på alla sätt, en helt fantastisk liten människa. ❤️

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den sista tiden... han kan sitta, åla sig fram väldigt fort, börjat förstå vad ett nej betyder (lite iaf 😅) älskar spagetti och köttfärssås, såklart sina berömda fruktpureér, (då det gärna låter.. Mmmmm) sover i egen säng i sitt egna rum, säger mamma mkt men vet kanske inte riktigt än vad det betyder. Dock säger han det gärna i dem stunder han är ledsen.... så jag tolkar det som att han vet ☺️💕 Såååå duktig på att leka själv, ålar sig runt länge och upptäcker världen. Jag är så otroligt stolt! Du är de bästaste som hänt mig min lilla plutt ❤️

Maddis
2016-11-06 @ 01:03:43

Det var inte en dag försent att du började skriva igen 😘💙💗

Svar: Haha!!! Kul o se att du inte lämnat sidan efter alla dessa månader 😂❤️
ourgrowingdream.blogg.se

Madde
2016-11-07 @ 17:03:40

Näää vart inne många ggr men aldrig några nya inlägg men nu jöklar :)

Madde
2016-11-07 @ 17:03:41

Näää vart inne många ggr men aldrig några nya inlägg men nu jöklar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0