Pyjamas all day 💕

Onsdag morgon och vi bara myser! Frukosten Ă€r nere i magen, Lowe hĂ„ller pĂ„ att somna framför nyheterna och jag njuter faktiskt av mys vĂ€dret trots allt. Det Ă€r ju sĂ„lĂ€nge man slipper ge sig ut som det Ă€r helt ok med lite regn ibland 😂

IgĂ„r Ă„kt vi till Emelie för mys, tjöt och nĂ„gra koppar kaffe! Störde henne lagom i pluggandet, men vad gör man nĂ€r tiden springer ivĂ€g 😉
PĂ„ kvĂ€llen Ă„kte jag, Lukas och Lill fisen till Jessica ocv Micke! Mys pys och Ă€ntligen fick vi kramas lite, mĂ„ste skĂ€rpa till oss 😂 Men nu nĂ€r ni har semester ska vi allt leka oftare ❀

TvĂ„ veckor av LCHF Ă€r nu gjorda och resulterat i 2,2kg lĂ€ttare. KĂ€nns jĂ€tte skönt, det bromsades en aning efter lördagens fuskande men bara nya tag igen. Suget efter en fet godispĂ„se ligger stĂ€ndigt pĂ„ tungan... Men skam den som ger sig! đŸ’ȘđŸŒ

Suget efter en resa Ă€r Ă€ven den enorm. Att ge sig ivĂ€g till palmer, vĂ€rme, strand, mys och total njutning đŸ˜© FĂ„r bilder av mamma nĂ€stan dagligen live frĂ„n Rhodos... HjĂ€lper inte min lĂ€ngtan direkt! Haha 😂😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

VĂ€ntar vĂ„r fantastiska lilla pojke som ska komma till vĂ€rlden 18 Mars, hĂ€r fĂ„r ni följa mina ord pĂ„ vĂ€gen â˜ș❀

RSS 2.0