Natten kryper sig närmare...

Vilken dag, fullt ös!! ☺️ 

Startade dagen (såklart efter att Lowe fått mat osv) med en helt fantastisk dusch. Lowe satt i matstolen på toaletten, knaprade på rån med smör och kollade på favorit serien Daniel Tiger medans mamma njöt av 10 min "egen tid." 

Sedan åkte vi hem till Annie där Lowes kompisar Folke, Isabella & Nora väntade. Full fart och massa kaffe. Riktigt mysigt! Har fått crasha mammagruppen där barnen är en månad yngre, härligt gäng! ☺️ Lowe är så duktig och umgås fint med barnen. Låter dem klättra, peta och dra i håret utan en min. Han är nog gjord för syskon livet 😂 

Efter det så åkte vi och hälsade på fina Annika & Leia 2 månader. Vilken liten pluttis, tänk att Lowe vart så liten 😅 Nästan så man blev sugen på en till, fast sen upplyste Lowe en om hur det blir senare 😂❤️ Min lilla älskling 😘 

Nätterna blir värre och värre. En ggn i timmen vaknar han minst ocv igår kväll började det redan från att han somnade mer el mindre. Tar knäcken på en... konstigt att Lowe orkar "stå på benen" dagen efter. Jäkla tur iofs att han är så underbar på dagarna! 

Sitter och kikar på olika idéer till Lowes 1års kalas, redan beställt hem lite pynt ☺️ Funderar på om man ska ha ett kalas för släkten och en annan för hans kompisar. Hmm... svårt! 

Tankarna om att börja jobba/plugga/skaffa fler barn åker rundor i huvudet på mig. Känner en jäkla press.. från mig sjäv vilket är rätt jobbigt. Ett år har snart gått sen jag lämnade jobbet och jag kan inte fatta hur fort det gått 🙈 

Jätte stolt över Veronica som nu börjar studera ❤️

Nu blir det kaffe... natten närmar sig så gäller att vara pigg 🙄 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0