Utvecklingsfas 😰



Min lilla Ă€lskling Ă€r varm och sĂ„ Ă€r jag! TvĂ„ dagar nu har vi hĂ„llt oss inomhus, inte nog med att vĂ€rmen Ă€r pĂ„taglig och jobbig för en tvĂ„ mĂ„naders bebis sĂ„ Ă€r han Ă€ven inne i en utvecklingsfas! 🙊 

Har mĂ€rkt den senaste veckan att Lowe vart vĂ€ldigt ledsen, skrikit mkt mer och utan anledning! SĂ„ misstĂ€nkte att nĂ„tt var pĂ„ gĂ„ng och visst Ă€r det hĂ€rligt med utveckling men gör samtidigt ont i en mammas hjĂ€rta att inte veta varför han Ă€r ledsen alla gĂ„nger ❀ 
Otroligt lĂ€tt vĂ€ckt vilket han aldrig varit tidigare, men samtidigt sĂ„ Ă€r han mkt mer aktiv. Vi leker mĂ„nga timmar per dag, speciellt nu nĂ€r han helst inte vill sova alls trots att han borde😅 Oj oj oj... Detta Ă€r första utvecklingsfasen, vi har mkt jobb framför oss! 

Idag ska vi skriva pĂ„ faderskapspapper, Ă€ven sĂ€lja av en kasse barnklĂ€der som Lowe vĂ€xt ur och eftersom det finns mest flickor i vĂ„r vĂ€nskapskrets sĂ„ fĂ„r det bli sĂ„! 😉 

Firade morsdag och Lowe hade köpt en sĂ„ vacker bukett med röda rosor och ett underbart namnhalsband med texten LOWE sĂ„klart i roseguld! 😍 kan hĂ€nda att pappa var med och betalade, tack Ă€lskling!!!  😘â˜ș 


Finns det nĂ„tt bĂ€ttre Ă€n att fĂ„ vara din mamma? Nej, du gör mina dagar till nĂ„tt alldeles extra varje dag och jag kan inte tĂ€nka mig hur mitt liv var innan du kom! Min fantastiska pojke, jag Ă€lskar dig mer Ă€n nĂ„tt annat, du Ă€r och kommer för alltid vara mitt allt ❀ 

Vill Ă€ven sĂ€ga att jag Ă€lskar min mamma otroligt mkt, allt fint du gör för mig ❀ StĂ€ller alltid upp och finns dĂ€r Ă€ven dem dagar jag kanske inte förtjĂ€nat det. Jag Ă€r sĂ„ tacksam att ju Du Ă€r min mamma, blir jag hĂ€lften sĂ„ bra som du Ă€r för mig sĂ„ kommer jag bli en kanon fin mamma till Lowe! 😘 
Linda
2016-05-31 @ 16:20:18
URL: http://utgardets.se

SĂ„ himla fint halsband! :)

Svar: Visst Ă€r det! 😍
ourgrowingdream.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

VĂ€ntar vĂ„r fantastiska lilla pojke som ska komma till vĂ€rlden 18 Mars, hĂ€r fĂ„r ni följa mina ord pĂ„ vĂ€gen â˜ș❀

RSS 2.0