Fröken upptagen!

Det är jag... Jag är nog bäst på att boka upp all min tid mer el mindre varje dag! Det är ju inte som om att jag inte har saker att göra, har ju ändå en liten knodd som tar upp hela mitt liv 😍 Men eftersom jag inte jobbar så måste vi hitta på saker, annars blir jag tokig! 😅 En rastlös själ och många härliga människor som vi vill träffa... Önskar bara att dygnet hade fler timmar!!! 😰 

I förrgår fyllde vår älskling hela 2 månader, jag ser så stor skillnad på hur mkt han växer och utvecklas. Snart är han 15 år och jag sitter och tänker tillbaka till den tid som är just nu. Jag och Lukas pratade om Lowes sov rutiner igår, den som gärna innebär att han ligger fastklistrad på mitt bröst hela natten. Men även att tiden går så himla fort, så jag njuter av hans sällskap vid min sida sålänge jag kan ❤️ Eller iaf tills han blir lite tyngre 😅 



Igår mötte vi upp Veronica på morgonen för Frukostshopping! Fick med mig en fin BH från Twilfit och en bikini överdel från HM, även en super söt body till min lille prins. Han börjar växa ut strl 50 och rasar in på strl 56... Nästa så att även den är för liten 😱 Jag trodde åtminstonde att man tog en strl i taget... Har ju mest söta kläder i just 56 såååå han får inte växa mer nu 😅 

Hade iaf en riktigt mysig dag ❤️☺️ 


Nu sätts det på ett face för om nån timme ska det handlas lite lunch och sen bege oss till Helena för fredagsmys! 

Kram på er 😎✌🏼️ 
Jessica
2016-05-27 @ 20:12:39

Så söta bilder på finaste Lowe! 😍 Du får säga till när du får in en ledig dag/tid så vi kan ses snart! ☺ me misses you! 😚❤

Svar: Verkligen, saknar dig massa hjärtat!!! Fina fina du ❤️😘
ourgrowingdream.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0