Sailor Baby!!! ☺️⚓️

Haft fantastiska dagar sen sist jag uppdaterade, myst med fina vänner och älskade familj. Sommaren har äntligen kommit och mina vita ben har äntligen fått se lite sol. Fick 30 rosor av min älskling på vår årsdag och i fredags åkte vi till äppelgården i slöinge och myste!! ❤️




Var på BVC i torsdags, 
Vikt: 5800g 
Längd: 59cm 

Var även på återbesök på MVC i fredags. Vanligtvis gör man en gyn undersökning men eftersom jag fick kejsarsnitt så behövde endast snittet visas upp! 😎👍🏼 

Vi gick igenom förlossningen och min upplevelse av det hela. Berättelsen skickas sedan vidare till socialstyrelsen och jag hoppas att det jag delade med mig kommer föras vidare till vissa människor som var inblandade! 

Tack Veronica för hjälpen med Lowe, han verkade ju tycka det var riktigt mysigt att vara ensam med dig 😘 

Lowe fick åka på jungfruresa i lördags men familjen, han skötte sig galant! Knappt nått gråtande alls, myste på riktigt ordentligt. Kanske blir en liten sjöman av honom en vacker dag ☺️⚓️ 



Hoppas på fler dagar som den, så himla mysigt att umgås ihop ❤️ Älskar er så!! Att se brorsbarnen växa upp och bli stora grabbar är så roligt. Men nu tycker jag allt dem får tagga ner... Jag hänger ju inte med längre 😂❤️ 










Lowe har äntligen upptäckt att han har två fötter 😂 Det var när han lekte kapten och helt plötsligt så såg han väl nått konstigt som rörde sig!! Han börjar bli så stor ❤️ Benen har gottat på sig, fötterna växer och han är med otroligt mkt. 

Vi har börjat lägga honom i sin vagga på  nätterna och i sin egen säng på dagarna. Nätterna går hyfsat bra men på dagarna vill han helst gosa i famnen 😅 

Imorse var Allie och Madde på frukostmys... MYSIGT!!! Bästa var när allie kom springande med öppna armar!! 💕 



Madde!
2016-06-06 @ 21:04:34

Hihi sjöman 😂
Tack för frullebullen, ska bli mer av de i sommar 😘

Svar: Självklart... Nästa ggn utomhus 😘
ourgrowingdream.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0