Melonas och mys! đŸ‰đŸ˜ŽâœŒđŸŒïž

Idag lyste solen med sin frĂ„nvaro... PĂ„ gott och ont. Jag har gĂ€rna soltimmar 24/7 men att ha nĂ€rmare 30 grader varmt med en liten knodd som pinas kĂ€ndes inte alls bra. Men sommar dagar med Temp pĂ„ ca 22-24 grader och sol iz perfa!đŸ˜ŽđŸ‘ŒđŸŒ 

Har nattat min lilla Ă€lskling, med mat i magen och mkt vaken tid borde han sova en stund iaf! Idag blev det sent, sĂ„ svĂ„rt att lĂ€gga ner honom i vaggan utan att han förvandlas till en ledsen liten piggelin!!! 😰 
Hans lilla mage Ă€r fortfarande inte helt bra, vid vissa mat tillfĂ€llen (oftast under dagen.) sĂ„ avbryter han mĂ„nga ggr, gallskriker och man ser hur ont han fĂ„r i magen 😱 Min lilla Ă€lskling, ska testa ett annat ersĂ€ttning Ă€n NAN Sensitive och se om det funkar bĂ€ttre! Vet inte om jag skrivit att jag slutat Amma helt nu? FĂ„r skriva ett inlĂ€gg om det sen 😅 

IgĂ„r myste vi med Lowes farmor nĂ€sta hela dagen, jag fick solat lite och farmor gosa barnbarn ❀ Win Win 😎 Super mysigt!!! 





Idag hĂ€ngde vi hemma hos Ree med barn, taxi Las Maddelito kom och hĂ€mtade upp oss. Lowe satt redo med solen i ögonen och melonas som fika! MĂ„nga tips och ett mkt trevligt hĂ€ng 😉 


Nu ska man vĂ€l passa pĂ„ att sova Medans Lowe sover sĂ€gs det 😅 SĂ„ gnatt 😘



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

VĂ€ntar vĂ„r fantastiska lilla pojke som ska komma till vĂ€rlden 18 Mars, hĂ€r fĂ„r ni följa mina ord pĂ„ vĂ€gen â˜ș❀

RSS 2.0