Jag är dina vingar genom livet ❤️

Nätterna är korta och ögonen trötta. Mina dagar styrs av någon annans behov före mina egna och ibland hinner man knappt gå på dass. Jag må se sliten ut vissa dagar, ryggen värker och jag har ett stort ärr på magen... 

...Men dem vakna timmarna på dygnet är det bästa som finns, när mina trötta ögon möter det mest fantastiskt leende så vaknar allt inom mig till liv. Mina egna behov har helt plötsligt blivit ett med någon annans, likt ett grymt team. Med el utan smink så är jag fortfarande din mamma och du älskar mig för den jag är. Jag bär dig genom allt i livet, ont som gott och ärret på min mage är ett minne jag stolt visar upp och bär med mig för det var där vår väg började! 

Jag är så otroligt lycklig och stolt över att få en så fantastisk liten pojke som jag får kalla för min ❤️ Du är det bästa jag gjort och jag älskar dig mer än allt... 

❤️ YOU ROCK MY WORLD ❤️

#otroligtstoltmamma



Vera
2016-06-11 @ 15:04:00

Otroligt fint skrivet ❤️❤️😘 Blev tårögd!!!!

Vera
2016-06-11 @ 15:04:01

Otroligt fint skrivet ❤️❤️😘 Blev tårögd!!!!

Svar: Tack fina ❤️😘
ourgrowingdream.blogg.se

Helena
2016-06-12 @ 10:37:11

Så vackert skrivet! Kärleken mellan er övervinner allt ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0