Half Wild, Half kid đŸ˜ŽâœŒđŸŒïž



Min utsikt just nu att lĂ€gga ögonen pĂ„ ❀ Min Ă€lskling lekte för fullt och plötsligt sĂ„ somnade han! Hihi 
Han fick modella lite för mamma... 




Haft en super mysig helg med familjen ❀ Skolavslutning med pojkarna som börjar bli grabbar, en picknick med Veronica, Annika och boyzen. Fick testa mina skills pĂ„ lekplatsen och nej... Jag ör inte lika vig eller snabb som en ggn i tiden! 😂 #VafanhĂ€nde?!
Lördagen spenderades hos pappa... god mat, efterrĂ€tt, mys pĂ„ verandan som Lukas byggde klar och en hel del fotbolls spelande med Sebbe! Mysigt till tusen och hundra myggbett pĂ„ köpet! 
Lucas sjöng vaggvisor för Lowe ❀ och pappa var sjukt stolt över att Lowe somnade i hans famn!!! Älskar er alla sĂ„ mkt ❀ Vi saknade sötaste Veronica pĂ„ plats bara!!!! 😘







MĂ„ndag morgon och veckan Ă€r fullspĂ€ckad. Dock ingen bil Ă€n.. SĂ„ fĂ„r se hur jag löser dagarna! đŸ˜© 

Hur kan man leva utan bil?! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

VĂ€ntar vĂ„r fantastiska lilla pojke som ska komma till vĂ€rlden 18 Mars, hĂ€r fĂ„r ni följa mina ord pĂ„ vĂ€gen â˜ș❀

RSS 2.0