3 månaders vaccination.

Nu var det bokat, jag och Helena ska börja i babysim till hösten. Mysigt 💦 Plask för våra småttingar ❤️

Haft en toppen dag, började dagen med att systrarna Petersson kom på morgon fika och fick mysa med Lowe. Tyvärr var han lite ledsen så myset blev mer ett ända skrikande. Men så mysigt att det äntligen blev av och fina presenter fick vi med ❤️❤️


Plutten tog sin 3 månaders vaccination igår, kändes verkligen i hjärtat innan dem skulle sticka honom i varsitt ben. Flr första gången var han glad och skrattade när vi var på BVC, lyckligt ovetande, men det gick bra. Han grät ca 15sek efter sen var det lugnt, han fick lite feber på natten runt 4 tiden så då fick han en panodil. Lite små gnällig och lessnig... Men imorgon hoppas vi på nya tag ☺️ Värsta som finns är att se min lilla älskling ha ont!❤️ Men var stolt över honom 😘

Sen tog vi bilen och brummade mot stan för att mysa med mormor. Hon åker mor varmare breddgrader på lördag så vi ville passa på att mysa lite extra! ❤️

Pappa och Lechu kom förbi och äntligen fick Pappa ett leende tillbaka från Lowe, som han längtat! Nästa steg är att byta bajsblöja vilket han lovat göra nästa ggn 😘 Värkdens bästa ❤️

Asså den kärleken som infinner sig när jag tittar på lille plutten går inte att beskriva, jag älskar dig så ofantligt mkt! Du är mitt liv ❤️❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0