3 månader 💙

Tiden springer iväg när man har roligt, som vanligt skrivs det massa vissa dagar och andra veckor ingenting alls 😉

Jag sitter ute i frösakull med ett stycke hund och bebis på mitt knä Medans barnen sover. Agerar barnvakt... Lätt som en plätt 😂 Om ändå även mitt egna kunde sova me än 20 mina intervaller alldeles flr sällan!! Inatt vaknade hab ett antal ggr.. Värst var när kl var 4.20 och hab hade bestämt sig för att vara vaken till kl 6 😩 han var dock glad och övade nog upp sin sångröst för de kvittrade massor från lillen!

Nu är Lowe 3 månader och jag kan knappt fatta vart tiden tagit vägen. Det är en liten grabb i mitt knä som gärna vill leka med mobilen. Händerna viftas med ocv fötterna sparkar, han har t om börjat inse att man inte bara kan ligga på rygg. Så jag räknar med att inom en väldigt snar framtid så kommer han rulla runt 😂

Var hektiska dagar men väldigt roliga!! Midsommar, födelsedagsfirande till tusen. Mamma fyllde 60 år så i tre dagar blev hon firas med överraskning på överraskning 😍 under loppet av 4 dagar fyllde Veronica, Karolina, Madde, mamma och farmor år.. Hela 246år tillsammans!!!

Min älskade familj ❤️

Nej nu får jag sluta... En orolig fis här nu som snart äter upp mina händer 😂

Kram på er ❤️

vera
2016-06-29 @ 20:45:52

tack för ALLT dessa dagar du är fantastisk...så glad du finns och är min alldeles unika fina vän... <3 <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0