Vas vore jag utan dig ❤️

Vår lille piggelin till son har vägrat att sova, små fniss och bus var tydligen roligare! ☺️ Jag gjorde ett tappert försök med min ädla röst och lite bumpningar på rumpan att få Lowe somna i din vagga ❤️ Visst somnade han efter ert tag, men vaknade lika snabbt med magknip 😢 Tror Lukas fått honom att somna om nu i hans trygga famn ❤️

Det märks att vi är inne i nån slags fas, det ör sov intervaller om ca 20-30 minuter ett fåtal ggr om dagen. Verkar som det är mer vanligt att barn i Lowes ålder somnar i intervaller om 2-3h åt gången... Men inte Lowe. Nej han har alldeles för mkt aptit om livet 😅
Nätterna sover han längre stunder, men Han vaknar fortfarande 2-3h. Jag är kanske för snabb med att förutspå att det är mat han vill ha. Kan ju vara allt från mardrömmar, tappad napp eller saknad av närhet. Nästa varje natt runt 3-4 tiden är det lätt att ge efter, ögonen faller ihop och fajt lusten försvinner och vips så sover han på mitt bröst. Må vara det lättare vägen men vissa nätter orkar man bara inte, sen kan jag ju inte sticka under stolen att det är väldigt mysigt 😳😅❤️

Jag bara älskar denna lilla plutt, kan inte sluta pussa på hans knubbiga kinder, gosa med hans söta små fötter. Att just han är vår... Åh så mkt kärlek! Kan inte säga det för ofta ☺️❤️

I lördags var det lite vin kvälls premiär, mamma är bort rest så jag och Veronica intog deras balkong och njöt utav kvällssolen och några glas rosé! Självklart skön musik och kvällsmiddag ihop! ❤️

Idag kom Madde och allie förbi på morgon bus, mysigt som alltid. Eftersom jag sen snart 2 veckor tillbaka går på LCHF så fick jag nöja mig med kaffe + grädde. Men sötaste Madde tog med sig frysta jordgubbar som jag och Allie gärna delade på! 😘

Och kvällen bjöd på en spontan tripp över till vår nya granne, Emil 😂 riktigt mysigt faktisk att ta en mini promenad över gatan bara och bli bjuden på kaffe! 😉👍🏼

Får se vad morgondagen har att erbjuda... En glad son är ju en sak att hoppas på 😃 längtar redan till jag får se hans fina leende som smälter en mammas hjärta ❤️

Vera
2016-07-04 @ 22:49:23

Tack för en mysig helg. och kvällen behövdes åh så länge sedan det var och jag njöt av att vi igen satt där och pratade som aldrig förr. <3 älskar dig så och lilleman är fantastiskt och jag ser han gris är med på bilderna ni är sååå söta. så glad att han gillade den <3 <3 <3

Svar: Tack själv!!! ❤️😘😘😘jaaaaa han älskar sin gris, den är med överallt!! Vi älskar er massa massa ❤️
ourgrowingdream.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Something Beautiful!

Väntar vår fantastiska lilla pojke som ska komma till världen 18 Mars, här får ni följa mina ord på vägen ☺️❤️

RSS 2.0